Vrátenie a reklamácia
U nás v Ladíme sa snažíme, aby nakupovanie na internete bolo jednoduché, prehľadné a bez neistôt. A keďže viem, že niekedy sa môže stať, že Ti zakúpený tovar nebude z akéhokoľvek dôvodu vyhovovať, veľmi rada Ti poskytnem rýchlu orientáciu a návod v tom ako ho jednoducho vrátiť. Verím, že s reklamáciou sa u nás nestretneš, lebo sa naozaj snažím, aby naše produkty boli nie len krásne ale aj nadmieru kvalitné. Na detailoch a kvalite mi vždy záleží. Ak by sa predsa len stalo, že budeš chcieť tovar vrátiť alebo reklamovať, som tu samozrejme pre Teba. Preferujem individuálny prístup, a preto budem rada, ak ma kontaktuješ mailom v sekcii kontakt alebo na my@ladime.sk. Budem sa snažiť Ti pomôcť a vyhovieť tak, aby si bola vždy spokojná. Ak by si predsa len pre informáciu chcela vedieť ako to u nás funguje, pomôže Ti sekcia nižšie.
Vrátenie tovaru
Máš 14 dní od zakúpenia tovaru sa rozhodnúť a vrátiť mi časť, či celú objednávku späť. Ak ideš tovar vracať prosím urob nasledovné kroky:
1. informuj ma mailom na my@ladime.sk o zámere vrátiť tovar, aby som Ti mohla následne poslať inštrukcie pre vrátenie.
2. vyplň formulár na odstúpenie od zmluvy. Uveď vo formulári číslo objednávky, dôvod vrátenia (nepovinné, ale budem rada) a bankový účet pre vrátenie platby. Prilož ho prosím k vracanému tovaru spolu s kópiou faktúry.
3. zabaľ tovar do pôvodného obalu, a odnes ho do najbližšieho Z Pointu Zásielkovne
4. Balík pošli na nasledovnú adresu vrátenia:
Miriam Hierweg, Ladime s.r.o., Jadrová 3226/ 9, Bratislava 821 02, tel. +421 910 952 766
Pokiaľ sa rozhodneš tovar vrátiť prostredníctvom ZÁSIELKOVNE, vrátenie tovaru je zdarma pre objednávky, ktorých hodnota objednávky vrátením tovaru neklesne pod 20 EUR. V prípade, ak vrátením tovaru dôjde k zníženiu celkovej sumy objednávky pod 20 EUR je vrátenie tovaru spoplatnené sumou 2,40 EUR a bude odpočítané z vrátenej sumy za tovar. Môžeš využiť aj akýkoľvek iný spôsob dopravy, pričom náklady v tomto prípade hradíš sama ako odosielateľ.
V prípade, keď vrátením tovaru alebo časti tovaru dôjde k zníženiu celkovej sumy objednávky pod limit 100, – EUR (teda čiastku poštovné s vybraným dopravcom zadarmo) bude z vrátenej sumy za tovar odpočítané dopravné.
Reklamácia tovaru
100% verím, kvalite a originalite všetkých Ladíme ponúkaných kúskov, no predsa sme len ľudia a nie sme neomylní. Teda ak máš niečo, čo by si chcela reklamovať, daj mi vedieť a budeme sa snažiť to vyriešiť k Tvojej spokojnosti. Štandardne poskytujeme záručnú dobu 24 mesiacov, celkovo však máme veľmi nízky počet reklamácií z dôvodu precíznej výroby a dôslednosti v detailoch. No Tvoj pohodový nákup je prvoradý, takže keby niečo tak som tu opäť pre Teba. V prípade, že budeš predsa len niečo reklamovať tu nájdeš na stiahnutie náš reklamačný formulár.